vrijdag 26 september 2014

Maryse

De situatie is onveranderd. Na twee onrustige nachten was Maryse vannacht rustig. Gisternacht om half drie wekte de thuiszorg ons omdat de ademhaling laag en onregelmatig was. Schrikken.Tot half zes duurde dat en werd het gelukkig weer "stabiel".

We denken direct, daar gaat ze....
We weten dat ook, maar toch... elke dag is er een. Nog even aan haar kunnen ruiken, haar zoenen, knuffelen, tegen haar praten etc.

Het enige wat belangrijk is dat Maryse geen pijn heeft en zich comfortabel voelt.
Maar wat is comfortabel? Niet meer eten en drinken, alles droogt uit (haar mond, keel), alleen nog maar in bed en elke dag een beetje minder......ik heb er erg moeite mee.

Ik doe er nog wat foto's bij, ik wil graag delen hoe mooi Maryse is.

8 januari 2014

25 september 2014

26 september 2014

3 opmerkingen:

  1. Och moppie...en ze is prachtig! heel veel kracht en liefde van hier..we denken aan jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maryse is prachtig! En dat zal ze voor altijd blijven. Heel veel liede en licht vanaf hier. Veel liefs,
    Dieuwertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn hart breekt als ik je blog lees. Ze is en blijft een prachtig en dapper meisje. Diepe respect voor jullie en voor Maryse. Ik wens jullie heel veel licht, kracht en vooral liefde toe.

    Heel veel liefs
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen