maandag 8 september 2014

Maryse


Vanmorgen heb ik weer gebeld naar het Sophia Kinderziekenhuis en het weekend besproken. We moeten haar toch morfine geven, want het is heel vervelend voor haar als ze pijn heeft.

Het is zo lastig, maar ze heeft iets nodig tegen de pijn. De oncoloog ziet geen verband met de "hoofdpijnaanvalletjes" en de morfine. 

Ik heb aangegeven dat ik wel verband zie, maar gezien zijn functie moet ik hem vertrouwen. Zojuist heb ik Maryse de medicijnen weer gegeven. Morgen bespreken we verder over hoe en wat.  

Gisteren heeft Maryse vrijwel de hele dag op bed gelegen en was ze onrustig. Ze heeft even in de tuin gezeten, maar wilde na 5 minuten weer naar bed. Om 17.00 uur wilde ze graag naar boven. Het is erg prettig dat we een traplift hebben, dat is voor Maryse fijn. Zo kost het haar niet al te veel energie om boven te komen. 

Wat hopen we toch dat dit tij gaat keren, elke dag weer.
 

Lieve groet, 

Suzanne
 
8 september 2014
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten